zondag 3 juli 2011

Het meisje met het kroontje

Ik heb een langwerpige kaart geworden die je op een standertje zet hoop dat dat te zien is op de foto. Het meisje heb ik met potlood gekleurd en de randjes weer donkerder gemaakt dat vind ik erg leuk lijken, Ook heb ik het meisje weer een ros in het haar geplakt. Het kroontje vond ik leuk lijken omdat ze jarig is. De bloemtjes heb ik uitgeponsd en geplakt op de plek waar de rondjes stonden. De kraaltjes in de bloemetjes heb ik door paarse glitters gedan en toen op de bloem geplakt. Van scrap-papier heb ik de lange blokken gemaak. Het middenste blok heb ik 3d blokjes achter gedaan en achter het hartje en meisje ook. Zo lijkt het net alsof ze naar voren komt. Toen moest er nog tekst op het kaartje zag ik en heb ik gekozen voor "and many more celebrate" mama heeft verteld wat dat betekend. Als laatste heb ik het kaartje versierd met een gitaar en een cakeje omdat het feest is. Mama heeft geholpen met het lint om het kaartje te maken.
 Het kaartje is gemaakt voor The Dutchmagnoliachickieschallengesblog
Groetjes van Michael

10 opmerkingen:

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en bedankt voor het meedoen met The Dutch Magnolia Chikies

gr hetty

Ans S. zei

Hoi Michael
Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.Heel mooi gekleurd en versierd.

chrilvian zei

he lieve michael
ik vind je kaartje heel lief
leuk kroontje hoor
maakt hem helemaal af

heidy zei

Oh wat een leuk kaartje Michael!
Groetjes Heidy

Danielle zei

wat heb je een mooi kaartje gemaakt enwat leuk met dat kroontje

bedankt voor je deelname aan the dutch magnolia chickies

groetjes Danielle

Yvonne Donders zei

Hallo Michael,

Wat heb jij een schitterende kaart gemaakt zeg! Heel mooi. Veel succes met de Challenge bij de Dutch magnolia Chickies en veel plezier met knutselen. Trouwens.... Heeeeeeel mooi ingekleurd hoor.

Groetjes Yvonne

Anoniem zei

Heel leuk kaartje heb je gemaakt.. leuke kleuren en leuke stempel heb je gebruik!! bedankt dat je mee doet aan The dutch magnolia challenge. Echt super!!

Groetjes Steffie

Anneke. zei

Je hebt een prachtige kaart gemaak, Michael! Leuk dat je mee doet met de challenge van de Dutch Magnolia Chickies..
Groetjes Anneke.

Karin zei

Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt. Heel mooi. Bedankt voor je deelname aan the dutch magnolia chickies.

miriam zei

Wat een super mooi kaartje heb je gemaakt . Vindt het erg knap van je dat je het al zo goed kunt.

bedankt voor het meedoen met DMCC
gr miriam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...