maandag 4 juli 2011

In de zomerse natuur....

Het kant op de onderkant moet zand voorstellen waar de 3 bloemetjes ingroeien, De bloemtjes zijn uitgeponsd. Het hart van de bloem heb ik dit keer heel letterlijk gemaakt,ik heb er een hartje ingeplakt. Als achtergrond van het kaartje heb ik gestreepte (scrap) papier gekozen. De vlinders vliegen vrolijk in het rond boven het meisje. Omdat ik van de natuur hou is  dit een zomersnatuur kaartje vandaar de tekst met "nature life" linksboven aan het kaartje.
de kaart kan meedoen aan de Allthats scraps magnoliachallenge

3 opmerkingen:

chrilvian zei

hij is mooi zomers hoor
tot gauw
snuffelen we ff weeer in mijn hobbiekamer

Dora zei

wat een leuke kaart, ik zag je kaart bij TPS. bij de vorige challenge. je werd even genoemd op de TPS.
dus ga ik even op je blog kijken,
wat creatief. leuk!!
ben ik gelijk maar volger geworden.
veel kuntselplezier
groetjes Dora

Anoniem zei

so cute! Adorable Tilda creating! So glad you linked up to the All That Scraps Magnolia Challenge! Thanks for playing!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...