vrijdag 22 juli 2011

Poolparty




Hallo dit kaartje heb ik gemaakt voor de AnyoneforAnya challenge.
 Ik heb hem gekleurd met potloden ook de kriebels die op het kaartje staan heb ik met roze potlood gekleurd. Achter het raampje zitten glinsterende bloemetjes die heen en weer gaan als je het kaartje schud. Deze heeft Janine voor mij klaargemaakt en kreeg het leuke afdrukje erbij.
Verder heb ik er bloemetjes op geplakt die uitgeponsd zijn en daarin een kraal. Verder heb ik er een strikje opgeplakt met daarop een bloem geplakt. Ook heb ik een tekst erop geplakt met happy vacation. Want jaaaaaaaaaaa ik heb eindelijk vakantie!!!
 Ook hebben papa en mama op de zolder een plekje gemaakt om te knutselen.
Groetjes van Michael

4 opmerkingen:

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Wat een leuk schud kaartje heb je gemaakt Michael. Mooi ingekleurd ook. Dan ook nog eens een eigen plekje gekregen om te knutselen. Te gek.
Je album vindt ik nog steeds cool. Die noten erbij ontzettend leuk en dan die gitaar. Is dat een sticker of ook ingekleurd?
Leuk dat je zoveel moeite doet om stemmen te krijgen voor Jennifer. Zoals je leest geef ik nu drie kleine prijsjes weg als bedankje dat er zoveel mensen hebben meegedaan.
Zondag ga ik lootjes trekken en maak ik het bekend op mijn blog.

Groetjes Lida

Susan zei

Fantastic Michael. Love your shaker card! Thanks for joining in the Interactive Challenge at AFA this week!
Susan xxox
http://stamponme.blogspot.com/

Devlin zei

Mooi hoor!
En geniet maar lekker van je vakantie.

Colien zei

Gave kaart, erg leuk! Profciat met je gewonnen prijs, helemaal verdiend! grtz.Colien

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...